01 december 2015

Kroonluchter

1 december 2015


Op MP vond ik laatst een kleine kroonluchter
met kristallen pegels...
Hier en daar ontbraken een paar onderdelen
maar ook daar vond ik reservedelen voor op MP.



Nu hangt hij letterlijk te schitteren in de gang....



Erg gecharmeerd door de inrichtingen van Hoffz zocht ik naar een nieuwe salontafel in die stijl.
Die van ons was ook aan de kleine kant en daarom ging ik rondkijken.
Uiteindelijk vond ik een mooie op MP....
Een eikenhouten tafel voor een prikkie. Ik bood 25 euro en
nog dezelfde avond was ze in huis  :)



Momenteel ben ik dus druk aan de slag met schuurpapier en afbijt om de dikke donkere laklaag te verwijderen.


Binnenkort de metamorfose .....

8 december 2015

En zo ziet de tafel er nu uit....
 Van een koopje is het extra genieten. Ik ben er heel blij mee. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten