12 december 2015

Kerst.

12 december 2015.

Het gaat nu in rap tempo richting kerst....
Niet dat ik gevoelsmatig het idee heb dat we al zo ver zijn, gezien de huidige temperaturen, maar de dag na sinterklaas was bijna de hele wijk opeens verlicht met draadbomen, lampjes in de bomen,  en pronken de vele kerstbomen en kerststerren alweer achter de ramen.

Nauwelijks bekomen van de verhuizing en de rompslomp daaromheen, loop ik al sinds 13 november met een fikse bronchitis.
Niet zo vreemd gezien de rare weersomstandigheden....
Kou, dan weer warmere temperaturen maar vooral het ploeteren door de natte dagen hebben mij, denk ik, de das om gedaan.

Slecht weer, knutselweer dus heb ook ik e.e.a. aangeschaft om wat hoekjes in huis in kerstsfeer te brengen....

Aangezien er niet echt veel ruimte is voor een kerstboom (door de vaste elementen) hebben we dit jaar  gekozen voor een horizontale versie, een 'kersttak', die ik vond in het bos tijdens een wandeling met de hondjes en die nu mooi boven de eettafel hangt.




 






 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten