25 juli 2016

Zomer.

25 juli 2016.

Na de gedwongen rust periode i.v.m. mijn knieën kan ik momenteel weer goed uit de voeten...
 Omdat de zomer in aantocht was hebben wij ons, zodra ik weer groen licht had :), op de tuin gestort.
Met lekker weer wil je uiteraard (gezellig) buiten kunnen vertoeven alhoewel die hoge temperaturen van de laatste dagen helemaal niet mijn ding is.

Nagenoeg alles is is 'op de schop' geweest.
De verhoogde borders genivelleerd, stronken uitgegraven, op een aantel plekken de strijd aangebonden met zevenblad, dingen verplant en aangeplant, schermen geplaatst en de schuttingen verfrist.
Het overdekt terras was in bezit (12 weken) genomen door een merel echtpaar dat deze plek verkozen had om er 2 x achter elkaar te zorgen voor gezinsuitbreiding :)
16 Juli zijn de jongen uit het laatste nest uitgevlogen en komen beide ouders (en het jong uit het eerste nest)
zich nog dagelijks te goed doen aan mijn meelwormen pindakaas.
Nu moet alles in de tuin  'volwassen' worden maar genieten wij dagelijks van ons paradijsje....:)

Een impressie van hoe het was en wat het is geworden....




 


  











Geen opmerkingen:

Een reactie posten