06 maart 2016

6 maart 2016.

Gelukkig is het ergste van de griep voorbij en komt de zin om
bezig te gaan (zijn) weer opborrelen.
Mijn overbuurvrouw is vandaag jarig.
Negentig jaren jong geworden en nog altijd druk met haar best wel grote tuin waar ze dagelijks
in rondscharrelt. Het grove werk doet een tuinbedrijf voor haar.

Daar moest ik gisteren dus even een bloemetje voor halen....
Recent heb ik een leuk winkeltje ontdekt in Nijverdal.

(Voor degenen die in de buurt van Nijverdal wonen en liefhebber zijn van brocante)
Echt leuke spulletjes, mooie bloemen en héél schappelijke prijzen.

Ik kocht voor buurvrouw een klein boeketje, inclusief vaasje, voor € 10,00




Niet deze maar een soortgelijke.
Zelf mocht ik van vriendlief ook een boeketje uitzoeken en dat werd deze.
Ook de houten potjes kocht ik daar. De grote voor € 5,95, de kleine was € 3,95.






Écht leuk om er eens te kijken......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten