19 augustus 2013

Keramiek maken....

19 augustus 2013.

Het is alweer een poosje geleden dat ik mijn laatste bericht schreef....
Nee, op vakantie ben ik niet : - )
Zoals te lezen is in 'Over mij' heb ik vele creatieve interesses en passeert om de zoveel tijd een van de hobby's de revue waarvan ik er dan weer een uitpik om er mijn ziel en zaligheid in te leggen.

Momenteel ben ik druk bezig met het maken van keramiek.
Aanleiding hiervoor was een prachtige, grote keramische lampvoet die ik in een winkel zag.
Zonder kap kostte ze € 429,00.....
Ik dacht toen; dat kan ik zelf ook en dus ben ik, met alle hulpmiddelen die mij hiervoor ter beschikking staan, aan 'het werk' getogen.
De lampvoet staat inmiddels te drogen wat ongeveer een week of 4 in beslag zal gaan nemen.
Eenmaal de klei weer in handen gehad hebbende ben ik niet meer te stuiten en volgen de 'objecten' elkaar op.
Zodra ik e.e.a helemaal klaar heb zal ik ze onder een eigen rubriek op Blogger plaatsen.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten